fredag 27. november 2015

Pepsi max gravid

Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme.


Pepsi max gravid

Jeg ser at man ikke skal drikke mer enn liter cola i døgnet, men har også hørt at light produkter ikk. Fikk da til svar at det var ikke koffeinen di var redd når d gjaldt brus, men alle di ugunstige tilsettningsstoffene. Når det gjaldt kaffe drikking fikk jeg beskjed om å prøve å begrense meg om jeg var av de som drakk litervis. Dette skjer i kroppen din når du drikker Pepsi Max. Tror du på alle mytene om aspartam og kunstige søtstoffer?


PepsiCo tidligere i år å fjerne aspartam fra Pepsi Light,. I min optik er det meget usundt! For det første indeholder langt de fleste light produkter (inkl. pepsi max ) aspartam, som er et kunstigt sødemiddel, der bliver til træsprit i dine tarme. Mængden er så lille at det ikke går over grænseværdierne i DK, men jeg ville for alt i verden prøve at undgå det, i det mindste mens jeg var gravid.


Pepsi max gravid

Jeg drikker kvoten min med pepsi max nesten hver dag. MYE mer koffein i cola enn i pepsi max , det er faktisk ikke så mye i pepsi max som folk tror. Hi, snakk med jordmor eller fastlege, de kan veilede deg. Janet Molde Hollund.


Vet ikke om dette stemmer men når jeg var gravid hørte jeg at gravide Ikke må drikke pepsi max. Pepsi Max gir ikke hyperaktive barn eller svangerskapsforgiftning. Det var visst noe i akkurat denne brusen som gjorde at flere hadde havnet på sykehus med hjertebank og høyt blodtrykk. En rekke ganger har jeg prøvd å slutte, men etter 1-dager blir jeg skikkelig syk med hodepine, kvalme og dårlig allmenntilstand.


Pepsi max gravid

Dette er så ille at jeg ikke greier å dra på jobb og blir liggende hjemme i senga. Et veldig dumt spørsmål. Jeg vet det er dumt å drikke kaffe eller cola når en er gravid , at det ikke er bra for barnet.


Problemet mitt er at pepsi max er det eneste jeg får i meg av drikke for tide. Men, det er en del mennesker som føler at de blir sugne på noe søtt og mer sultne av å drikke lettbrus. Hvis du føler det slik, at du faktisk spiser mer fordi du drikker lettbrus, så kan det jo hende at du kan legge på deg.


Kunde lätt dricka 5L per dag. Hade två missfall och bestämde mig för att denna gången sluta helt, mest för att det är ju inte nyttigt, oavsett gravid eller inte. Tänker aspartam samt koffein. SVAR: Hei Gratulerer med graviditeten.


Du kan trygt drikke en boks Pepsi - Max om du ønsker det, dette er ikke skadelig hverken for deg eller for fosteret i magen din. Vilde er gravid og hun vil ikke at de andre skal vite det etter å ha kalt Eva stygge ting. Kan det være skadelig for fosteret at drikke sodavand med sødestof i, under graviditeten? Jordemoder Berit fra gravid.


Hei, Takk for spørsmålet ditt. I forhold til ditt inntak av pepsi max er det spesielt kunstig søtning man oftest stiller spørsmål ved. Hvorvidt bruken av søtningsmiddelet aspartam er helseskadelig eller ikke, har vært omdiskutert.


Kaffe-, guarana- og tebusken inneholder svært mye koffein og benyttes derfor til produksjon av koffeinholdige drikker som kaffe, te, cola og energidrikker. Barn og gravide bør passe på inntaket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg