mandag 27. januar 2020

Utdrikningslag quiz

Borat-drakt, ølbriller og annet must til festen. Se på våre nyeste gadgets. Vi har de kuleste gavene du kan gi. Det nærmer seg min venninnes utdrikningslag. Jeg tenkte å få til en liten spørrelek, der jeg stiller brudgommen en del spørsmål, og får han til å svare hva han tror bruden vil svare.


Noen som har ideer til spørsmål? Er helt blank på sånt, og dette er det aller første utdrikningslaget. Akkurat det fortalte en venninne meg om at hun hadde vært med på i utdrikningslag , kanskje dere var på det samme Nå er jeg godt i gang med en rebus, quiz er egentlig ikke noe problem men litt mer fysiske oppgaver er jeg ikke så flink til å finne på. Quiz til utdrikningslag ! For å lage et personlig preg på utdrikningslaget kan man legge inn leker, oppgaver eller rebusløp for bruden eller brudgommen.


Her er det bare fantasien som setter grenser for hva man kan gjøre, men siden fantasien ofte gjør nettopp det gir vi dere mer enn forslag til hva man kan finne på. Det kan bli både pinlig og morsomt med en quiz om bruden. Del gjengen i to lag og konkurrer i om hvilket lag som kjenner bruden best. Ofte er det venner fra mange ulike faser i brudens liv i et utdrikningslag , så forbered spørsmål fra barndom, ungdom, skole, kjærester, familie og fritidsaktiviteter.


Har arrangert et par utdrikningslag de siste årene. Dette er en morsom quiz med spørsmål og svar. Det er en lett blanding av kategorier hvor de morsomme quiz spørsmål er gitt først mens svaret er gitt i kursiv.


Den er pakket full med litt mer morsomme spørsmål til quiz som ofte er litt på kanten og einer seg derfor best til voksne. Først og fremst er quiz spørsmål og svar topp underholdning som svært mange liker, spesielt i konkurranseform. Ordet ” quiz ” kommer muligens fra det latinske ”qui es”, ”hvem er du”, og har blitt brukt i flere forskjellige former og sammenhenger opp gjennom tidene.


Hjelp til spørsmål til intervju av brudgommen til utdrikningslag i morgen! Gode utdrikningslag har spennende og inkluderende aktiviteter. Når en har et utdrikningslag der alle deltakerne fremdeles trekker på smilebåndet når de tenker tilbake på, så har du lykkes. En god start for å komme dit er å velge aktiviteter som alle kan være med på, og at det blir en aktiv dag.


Hva er de beste aktivitetene for et utdrikningslag ? Her er det omtrent like mange svar som det finnes grupper som skal arrangere utdrikningslag. Klikk og sjekk våre populære utdrikninglagspakker her. For noen kan en telttur i skogen med fiskestang gi den perfekte opplevelsen, for andre er det et mareritt. Sykepleierstudentene her gjorde det best på anatomieksamenen igjen. Vi snakket litt om mitt utdrikningslag og for første gang om hvordan hun så for seg sitt eget.


Jeg har aldri vært med på å planlegge et utdrikningslag før, men jeg har vært i flere morsome utdrikningslag og hadde jo mitt eget fantastiske utdrikningslag i London. Jeg skal i utdrikningslag til ei nær venninne. I den forbindelse kunne jeg tenke meg å finne på noe artig. Utpå kvelden skal vi hjem til ei å ha vorspiel og i der tenkte jeg at det kunne ha vært artig å finne på noe, men HVA? Tenkte litt på å lage en gøyal film av henne, og vise på projektor, men.


Bor du i Oslo-området og skal arrangere en lang dag med utdrikningslag , kan det være deilig å få en pause midt på dagen. Grand Hotel i Karl Johan kan da være en idé. Der kan man låne badeavdelingen og få et deilig basseng til utdrikningslages disposisjon, med massasje, champagne og eget fruktfat, hvis ønskelig. UTDRIKNINGSLAG ved bryllup.


Forloverne arrangerer vanligvis utdrikningslaget for kommende brud og brudgom. Utdrikningslag arrangeres vanligvis - uker før bryllupet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg