fredag 31. januar 2020

Menssmerter gravid uke 5

Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Hei jeg er også i uke og har litt menssmerter.


Hos meg kjennes det ut som menssmerter i forskjellig gra noen ganger ganske vondt mens andre bare murring. De fleste spontanaborter skjer før svangerskapets uke 1 noen ganger så tidlig at kvinnen ikke ennå vet at hun er gravid.

Spontanaborter etter uke er mindre vanlig. Hvis du har vært på ultralyd og sett at alt er greit og senere i svangerskapet får sterke menssmerter , bør du ta kontakt med sykehuset der du skal føde for en vurdering, sier Kopperud. I morgen er jeg fullgåtte uker , og det hender fortsatt at det kommer noen kortvarige tak. Mega menssmerter gravid uke4- Hei!


Er gravid uke 4- og har helt siden før positiv test hatt sterke menssmerter. Symptomer kjenner du som regel ikke før i uke 4. I uke er mensen forsinket med én uke. Et litt over uker på vei.

Har litt mensmurringer som kommer og går. Men i går kveld fikk jeg plutselig sterke menssmerter som gjorde meg veldig nervøs. Det gikk over etter en times tid.


Og har ikke blødd noe. Er det dårlig tegn tror dere? Andre som har hatt lignende? Det var ikke sånn at det st. Er gravid i uke og har utrolig menssmerter og vondt i korsrygg.


Gjør så vondt at jeg våkner midt på natta. Men fikk det etter jeg var på g. Har regelmessige kynnere på kvelden typisk, kommer og går litt. Men har ikke født enda ( uke 30), men har vært 1 sykemeldt fra starten av og har vært igjennom dette før, så vet jo litt hva jeg tåler og ikke.


Det høres ut som meg når jeg var gravid. Hadde ikke merkbare kynnere før i uke og ifra den dagen var dem ubehagelige. Fikk riehemmende og lungemodningssprøyte, og hadde liggepåbud på sjukehuset utenom hvis jeg måtte på do.


Gravid uke til 5. Vi kvinner opplever varierende grad av menssmerter. Grunnen til at noen har sterkere kramper enn andre, antas å ha noe å gjøre med at prostaglandin-nivåene kan variere.

Kvinner som sliter med kraftige menssmerter har prostaglandin-nivåer i blodet som er -ganger høyere enn hos kvinner som ikke får kramper, ifølge Medicinenet. Søkeord: vaginalblødning, skjedeblødning, blødning fra skjeden, blødning Blødning under graviditeten kan ha mange ulike årsaker som kan arte seg på forskjellige måter. I de fleste tilfeller er blødninger tidlig i svangerskapet ufarlige, mens blødninger senere i svangerskapet alltid bør. Jeg våknet i dag tidlig med velkjente menssmerter , slike jeg alltid fikk en liten stund før menstruasjonen var i gang. Jeg er nå i uke og har hatt kynnere siden ca uke 18.


I dag hadde jeg først sterke smerter nederst i magen, etterfulgt av en kynner. Når du er gravid , er det meningen at du skal gå opp i vekt. Dette sto på i et par timer, for så å. Går du kraftig ned i vekt på grunn av kvalme, bør du oppsøke hjelp – av hensyn til både deg selv og barnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg