tirsdag 24. desember 2019

Oppskrift brownies langpanne

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Se våre beste oppskrifter på nett. Velkommen til MENY. Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg!


Clas Ohlson har smarte løsninger for dine hjemmeprosjekt.

Besøk en av våre butikker! Rett og slett en fantastisk brownies - oppskrift ! Selv har jeg liksom alltid syntes at brownies har vært noe oppskrytt, men det var før jeg prøvde denne. Med sin saftige smaksrikhet er denne kaken ganske enkelt farlig god og vanskelig å bli lei av.


Dette er en enkel oppskrift på en herlig og lettlaget sjokoladekake, som blir litt saftig og kompakt. Kaken serveres med en syrlig ostekrem. Kos deg med saftig brownie.


Server gjerne med friske bær, pisket krem eller is.

Oppskriften er til en liten langpanne. Tuuuusen takk for at du delte denne oppskriften på nett! Jeg er gift med en amerikaner og han lager som oftest brownies når vi skal noe og alle spør om han kan gjøre det også. Men denne helgen var han dårlig og gjorde et halvhjertet forsøk når datteren vår skulle ha med en langpanne kake til skolens karneval i dag.


Brownies er fine å fryse og tiner nokså raskt. Det er også den jeg selv lager mest. Lars Lian (dommer i Kakekrigen) kalte den en STEINGOD brownie og Monica (Csango) tok resten av browniesene med hjem den dagen jeg bakte dem på Kakekrigen, da hun skulle ha selskap.


Denne oppskriften er helt perfekt for amatører som meg #128512; Hehe. Pensle papiret med litt matolje. Smelt smør og la det avkjøle noen minutter. Visp egg og sukker til eggedosis i en kjøkkenmaskin. Senk farten på kjøkkenmaskinen og rør inn smeltet smør.


Prøv vår oppskrift på seig, god og hjemmelaget brownies laget i liten langpanne. Hvem kan vel motstå søt brownie med deilig sjokoladesmak, servert med en kaffekopp eller et glass melk? Enkel oppskrift på seig og god brownies med kakaopulver.


Er noe enklere enn å lage brownies i langpanne ? Godt med et glass melk og til kaffen.

Rør sammen sukker og egg. Bland mel, bakepulver, vaniljesukker og ­kaffepulver. Tilsett dette i røren. Hell røren i en langpanne med bakepapir, ca. Vi elsker brownies ! Her kommer enda en oppskrift på den herlige sjokoladekaken.


Strø litt melis og bær på toppen for et ekstra eksklusivt preg. Enkelt og godt, slik lager du en deilig, klissete brownie toppet med ostekrem. Verdens beste glutenfrie brownies. Det var tilbakemeldingen jeg fikk fra en leser som hadde prøvd denne oppskriften. Og jeg må si meg helt enig.


Server brownies med friske bær, til kaffen eller som festkake i bursdag. Grunnoppskrift på brownies for verdens beste, seige og mørke sjokoladekake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg