mandag 3. september 2018

Strek på magen gravid

Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme.


Fått stripe på magen ? Mange gravide oppdager et stykke ut i svangerskapet en loddrett stripe midt på magen. Linea Fusca heter dette på fagspråket.

Har hørt at det er guttestrek om den går helt over magen (fra musa og opp til brystene). Det stemte isåfall på meg! Fikk veldig tydelig strek sist, nå er det år og måneder siden forrige fødsel og har ikke blitt kvitt den enda!


Jeg hadde aldri strek , og fikk gutt. To av venninnene mine fikk jenter og hadde tydelig strek. Hun ene fikk også mye hår på og rundt streken, så den ble virkelig synlig. Svigermor har gutter, og hadde strek på de to siste.


Tror ikke det er noen som helst sammenheng der, desverre.

Strek på magen gravid. En strek ikke gravid , to streker gravid ). Marksykdommer - veileder for helsepersonell - FHI 2. Hvis magen din buler ut merkbart i et avgrenset omrde over, under og til sidene for. Noen ganger ble de tykke men ikke farge i midten husker jeg. Men er det synål strek ikke tykk strek så er den negativ.


Syntes den var fin mens jeg var gravi men nå, når bollemagen er borte. Linea, tror jeg den heter;)) forsvant når jenta mi. Er nå gravid i uke uten antydning til denne linjen på magen ! Jeg er i uke 3 og den har enda ikke kommet.


Jeg oppdaget en strek på magen min forrige uke. Aldri sett en slik strek på meg selv før og redd det er noe galt. Den går fra navlen og ned.


Følt meg litt ekstra sliten i det siste og humøret mitt har vært helt på trynet de siste tre dagene, jeg gråter sjeldent men. Hos enkelte mørkner den bleke, vertikale midtstripen (linea alba) på magen. Flere som ser en svak strek ? Er uansett rart for er to uker ikm, men har ikke hatt antydning til verken det ene eller det andre.


Lurer på om den er for langt til venstre?

Har tatt flere tester og som har vært negativte. Andre som har hatt forsinkelse i syklusen, men allikevel blitt gravide? Les på pakningen hvordan du skal lese av resultatet på graviditetstesten du har kjøpt. Lurer du på om du har blitt gravid , eller når du kan bli gravid , kan det i begge tilfeller hjelpe å beregne når kroppen har eggløsning. Positiv graviditetstest, ikke gravid.


Offerdal forteller at noen ganger kan en graviditetstest vise positivt resultat selv om du ikke er gravid. Sv: Svak strek på RFSU-test = gravid ? Klarer ikke å få opp bildet. Tydeligvis nytter det ikke å hoppe av i svingen! Disse testene fra BT har jeg erfaring me og kun fått skygger når det har vært baby på vei. Jeg tok en i går da jeg mistenkte at jeg var dpo (tempen har vært utolkebar denne syklusen) og fikk en innbilt skygge.


Kunne ikke helt legge det fra meg. Graviditetstest som viste positivt - men hadde en svak strek - gravid ? Hei Jeg og samboeren mi, vi er i 20-åra, vi prøver å bli gravide. SPØRSMÅL Hei, jeg går rundt og lurer på om jeg kan være gravid , jeg snakket med typen min om det men vi kunne ikke komme på hvordan eller når det kunne vært at det gikk galt.


Her finner du informasjon om graviditeten uke for uke, svangerskapskontrollene, vanlige plager og hva du bør passe på som gravid. Første svangerskap fikk jeg tydelig streken over magen , den forsvant etter ca mnd. Da var jeg allerede gravid igjen. Er nå strax uke og har ikke sett streken enda. Sier testen at en strek er lik graviditet, vil selv en svak strek bety at det er HCG i urinen.


Andre graviditetstester er tydeligere og i testvinduet vil det stå enten ” Gravid ” eller ”Ikke gravid ”. FOR Å FÅ KORREKT RESULTAT. Alt begynte med at jeg gikk på p-piller som vanlig. Men gikk samtidig på medisiner så jeg ble veldig dårlig i magen av. Etter ett par uker fikk jeg ømme pupper, blodårer på puppene, var sliten, lei og trøtt hele tiden.


Tiden for mensen kom, og jeg tok en test.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg