fredag 14. desember 2018

Nesquik kake

Denne store langpannekaken anbefales til alle barneselskaper (selv om de voksne nok også vil kunne ha lyst til å forsyne seg her)! Kaken er saftig og myk og har en mild smak av melkesjokolade. NESQUICK - KAKE I LANGPANNE Er du på jakt etter en luftig, saftig og smakfull sjokoladekake til langpanne, så må du prøve denne nezquick kaken med kefir. En enkel og god kake som du rører raskt sammen og steker i langpanne. Barna elsker denne nesquick kaken og det gjør for såvidt mor også.


Kaken kan fint frysest og tas opp til kommende anledninger.

Jeg har aldri laget en babyshower kake før, så tenkte det skulle bli morro å lage en tema basert kake , og her er mitt forlag på den type kake. Jeg brukte oppskriften til en kake som heter Nesquik kake , og det er en kake med surmelk, så den er vanvittig saftig, og den holder seg i dagevis i kjøleskapet. Rør inn sukkeret, sammen med natron. Glasur: Smelt 1gram smør.


Explore all of our flavored milk products, including our classic Chocolate and Strawberry Milk Powder and Syrups and Ready-to-Drink resealable bottles perfect for on the go. I kveld er jeg tilbake her på bloggen med en vri på Proteinrundstykker, som er kjempegode og lettlagde Havrerundstykker med cottage cheese (og egg). Oppskriften ligger fra før i flere varianter her på Det søte liv for jeg synes den gir så supergode rundstykker!


Orginal oppskriften er på dl kefir til en langpanne, jeg bruker ofte dl. Denne lager du slik: 6g melis 2g romtemperert smør (ikke smeltes) 7-ss nesquick (evt kakao) ts vaniljesukker (jeg pleier å bytte ut dette med vaniljeekstrakt) sps vann (dette piskes sammen med håndmikser eller kjøkkenmaskin).

Nesquick kremen legges mellom kakebunnene og øverst på kaken. Nesquick sjokoladekake beste sunne kaka som min onkel sa , tar du ett stykke , må du bare ha ett til etterpå. Bidrag til Norges beste. Det kommer litt an på hva slags kake det er – jeg trekker de fleste typer kake med marsipan!


Om du tenker typisk sukkerbrød med kremfløtekrem (det baker jeg ikke så ofte) så liker jeg å lage den ganske like før den skal spises. Men andre fastere kaker, uten kremfløte, kan du fint lage lengre tid i forveien. Rør alt godt sammen.


Strawberry Nesquik kan legge til et snev av bær sødme til mer enn bare et glass på prosent. Dette her, det er kaken. Vet godt jeg har egg i kremen, men det er bare for å få den litt mer jevn, ingen krav! Nesquick Kake Med Egg Oppskrifter - Oppskrifter for nesquick kake med egg. R for lage verdens beste sjokoladekake, alts NESQUICK kake.


Bursdagskaker - barn (kakeAnne) I helgen har jeg laget en kake til en gutt som fylte r. Jeg fikk så voldsomt lyst til å bake i går. Og når jeg sier i går mener jeg i natt. Klokken i natt begynte jeg på en sjokoladekake jeg aldri har bakt før.


Nå kan ikke jeg akkurat skryte på meg at jeg har bakt noe særlig før da, så jeg får vel heller si at jeg ville bake min neste sjokolade kake. Det er en super kake til barnebursdager eller til dugnader.

Prøv denne oppskriften på en ekstra holdbar kake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg