tirsdag 19. januar 2016

Hekleoppskrift babyteppe

På nett og i butikk. Se vårt utvalg og kjøp her! Velkommen til Nøstebarn! Denne siden ble sist oppdatert 23. Her finner du lenker til hekleoppskrifter på tepper.

De aller fleste er gratis. Babyteppe baby ull. Hvor mange masker skal jeg legge opp til et babyteppe i baby ull pinne nr. Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen.


Ente opp med dette teppet, har gjort mine egne endringer underveis. Jeg merket meg også at det ble mye googling for å forstå de forskjellige maskene, og generelle råd.

Fargene plasseres slik som vises i tegningen, der første bokstaven i hver farge er tegnet inn i rutene. Veldig fint babyteppe. Enkelt og rent, og mange ganger det som er finest til de små.


Tenkte jeg skulle prøve meg på dette teppe. Har bare ett spm før jeg tar fatt på heklenålen, mulig jeg er litt treg men. Oppskrift på hekla babyteppe Oppskriften på de rosa teppene her har blitt etterspurt, så tenkte jeg skulle dele den med dere i dag.


Jeg brukte garnet Emilie fra spar kjøp, og siden det kun er bomull sydde jeg fleece bak slik at det skulle bli litt varmt. Solberg Spinderi er endelig på Instagram. Meld deg på vårt nyhetsbrev.


Teppe: Legg opp 1m på p nr. Pass på å stramme tråden i beg av hver p. Vinn 5kr til garn. Registrer deg til Hobbiis gratis nyhetsbrev og motta gode tilbud og tips på mail om hele sortimentet vårt.


Du deltar samtidig i konkurransen om et gavekort på 5kr. Heklet sikksakk teppe i dobbel baby ull ;) Kjempeenkelt og raskt å hekle. Oppskrift fra Drops, ble nok noe tykkere enn alpakkaen som egentlig var i oppskriften selv om det ikke er mye som skiller de to garna, har prøvd noen staver med alpakkaen også, og det så like tykkt ut.

Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting! Dale Garn, Kari Haugen, Olaug Kleppe, Lise Olsnes. Hei :) Søkte på hekla babyteppe for å finne oppskrifta på eitt babyteppe eg hekla for ei tid tilbake, og då fekk opp bilde av teppe du har laga. For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling.


Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f. Her kommer et heklet babyteppe med hjertemønster. Syns dette mønsteret var så fint at jeg måtte så og si starte med en gang jeg så det. Det resulterte i at jeg begynte med garn og heklenål som ikke helt passet sammen. Men, jeg syns resultatet ble overraskende bra.


Hvis du har spørsmål klikk her. Lyst på nytt teppe til stua? Her er en hekleoppskrift som gir deg et rundt, stort teppe til gulvet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg