mandag 4. februar 2019

Sunn kveldskos

Vi bruker informasjonskapsler på websiden for å gi deg en best mulig opplevelse. Hvis man ber nettleseren godta informasjonskapsler, vil vi bruke informasjonen i informasjonskapslene til å analysere og velge ut reklame basert på brukernes interesser. Velkommen til mitt søte kakeparadis! Jeg har bakt og samlet kakeoppskrifter hele livet. Her på Det søte liv viser jeg deg samlingen min med bakst og deilige kaker i alle slags varianter, lekker konfekt og nydelige desserter.


Kjøp inn sunn snacks, og ikke ha godteri liggende.

Litt oppkutta grønnsaker med dip er god og sunn snacks. For eksempel agurk, paprika, gulrot, kålrot, blomkål, selleristang og cherrytomater med dip som har en mager base, for eksempel mager kesam eller yoghurt. Vi kan spise ubegrensede mengder med grønnsaker.


OM jeg er blodfan av disse kokoslappene. Når jeg var student i København gikk de ned på høykant på lesesalen i eksamensrushet. Nå er det en stund siden jeg har laget de, og gurimalla så enkelt og SÅ godt! Mager vanilje kesam legges lagvis sammen med oppskjærte jordbær og bjønebær.


En kopp chai te kan være kveldskos nok alene, men teen passer også godt sammen med en liten matbit eller et kakestykke.

Kveldskos De beste oppskriftene til kveldskosen eller vennelaget. Her er det en stor oversikt over de beste oppskriftene på retter og måltider som passer til vennelag, fredagskvelden eller lørdagskvelden. Når kvelden kommer blir jeg alltid så utrolig fysen.


Jeg bare må ha noe godt å spise på! Flere som kjenner seg igjen? En av de personene som inspirerer meg mest når det kommer til sunn , god mat så er det Fotballfrue. Hun er så kreativ, og sunne ting smaker faktisk godt!


For noen dager siden hadde hun lagt ut oppskrift på sunnere Troikabiter, noe jeg måtte prøve meg på. Ingen grunn til å ikke gi alt man har da! Jeg hadde så trang til å synge til og med!


Siden jeg er en blodsprengt tomat for øyeblikket (les: selv etter en lang dusj), må jeg si meg godt fornøyd med treningsøkten. Har du prøvd å lage din egen holiday dip? Grønnsaker med heimelaga holiday dip er en knallgod kombinasjon og perfekt som sunn kveldskos eller snacks.


Det er latterlig enkelt og smaker kjempegodt! Sunn Dessert er en nettside som fokuserer på sunne desserter, kaker og snacks. Overvekt har blitt et økende problem i samfunnet de senere årene, men hvorfor skal det gå ut over desserten? Hvorfor skal høydepunktet i måltidet lide for at man ellers bruker usunne ingredienser?


Hvis du er på Instagram, har du kanskje hørt om nice cream.

Nice cream er en forkortelse for banana ice cream, og er en sunn bananis som lages hovedsakelig av frosne bananer. Smakene kan varieres i det uendelige, så med bananis kan du lage en sunn variant av din favorittiskrem. Dette er kanskje det diggeste du kan lage med torsk.


Torsk kan du kjøpe veldig billig i frosne blokker, så dette trenger ikke koste mye, og med litt kål og gulrot blir det hele en sunn affære. Oppskrifter og middagstips til enhver anledning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg