fredag 3. april 2020

Jeg tror jeg er gravid

Rask og trygg leveranse. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Finn laveste nettpris her.


Siden det har jeg følt ekstrem kvalme, magen har blitt større, og hormonene mine sprudler rundt omkring meg. Er redd for å skuffe foreldrene mine, hva gjør jeg ?

Har aldri hatt samleie, tror jeg er gravid , hvordan er det mulig? Tror kanskje jeg er gravid. SVAR: Hei Ja det er lurt å ta en gravidtest til, når mensen ikke har kommet til tiden. Graviditetstegn oppstår som regel ca 4-uker etter at man har hatt ubeskyttet samleie, eller ca 2-uker etter at m. Hadde begynt på den en uke før jeg reiste.


Men jeg lurer på om jeg likevel er gravid. Blødningene var uregelmessige. Ja jeg tror og håper dette virkelig!

Bør jeg ta abort dersom jeg er gravid , pga potensielle skader embryoet kan ha fått? Hva skal jeg gjøre? De yngste er under år. Men det er vell normalt å gå over noen ganger! To år etter at den britiske prinsen tok med Meghan på hemmelig norgesferie i nor fikk han tidenes Valentines-overraskelse!


Det skal jo ikke gå an å bli gravid når man har satt inn en spiral Kristin Gjelsvik: - Det føles veldig spesielt å være gravid , for. Han sa jeg blødde så lett fra tannkjøttet. Jeg har også har je. Det husker jeg fra da jeg var gravid med gutten min som nå er 2. Men: jeg mistet forrige.


Og dette starter helt likt. Tanken på at jeg kunne være gravid slo jeg fra meg – jeg hadde jo satt inn en spiral. Det er det samme som skjedde sist. Ikke fikk jeg det 1 bevist heller gjennom en graviditetstest, men jeg er sikker på at jeg var gravid når jeg tenker tilbake på det.


Alt jeg har å si til dem som tror at jeg skjulte det er : hvorfor skulle jeg det?

Ikke bare ville jeg risikert min egen helse, men også barnets. At Amelia ble født sunn og frisk ved termin, uten hjelp fra leger, var et mirakel, ifølge Dollan, gitt at hun jobbet 12-timers dager og 60-timers uker på et utested gjennom hele svangerskapet. Noen gleder seg mens andre gruer seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg